Η CELINE DION ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ «COLOSSEUM» ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ



Celine Dion σχεδόν έναν μήνα μετά τον θάνατο του συζύγου της, René Angélil (απεβίωσε στις 22/1/16), επέστρεψε συγκινημένη στην σκηνή του θεάτρου «The Colosseum», του Λας Βέγκας. 
Φυσικά η βραδιά ήταν αφιερωμένη στον αγαπημένο της René και τα πρώτα 20 λεπτά της παράστασης μεταδόθηκαν σε απευθείας σύνδεση από το επίσημο site (www.CelineDion.com) της Καναδής τραγουδίστριας. 




«Καταλαβαίνω πως η καριέρα μου ήταν κατά κάποιο τρόπο δικό του αριστούργημα, δικό του τραγούδι, δική του συμφωνία. Η ιδέα να την αφήσω ημιτελή, θα τον πονούσε αφόρητα. Συνειδητοποίησα πως αν ποτέ μας άφηνε, θα έπρεπε να συνεχίσω χωρίς αυτόν για αυτόν», έγραφε το μήνυμά της η 47χρονη Σελίν στην έναρξη του αφιερωματικού βίντεο.



Οι θαυμαστές της την υποδέχτηκαν όρθιοι μ' ένα συγκινητικό παρατεταμένο χειροκρότημα, με την τραγουδίστρια να δακρύζει κατά την διάρκεια του σόου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ Η CELINE DION ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΣΟΡΟ ΤΟΥ RENE ANGELIL




 «Σ' όλες τις συναυλίες μου πίστευαν όλοι πως κοιτούσα το σύζυγό μου, όμως δεν χρειαζόταν, γιατί κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου ένιωθα ότι ο René ήταν μαζί μου στη σκηνή, είτε καθόταν μπροστά ή σε κάποιο θεωρείο ή στα παρασκήνια ή ακόμα και στο σπίτι με τα παιδιά. Αυτό δεν θα το αλλάξει τίποτα. Θα είμαστε για πάντα ένα», είπε η Ντιόν.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: RENE ANGELIL: O ΠΡΩΤΟΣ & ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ CELINE DION ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube