Ο ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ CELINE DION ΓΙΑ ΤΟΝ RENE ANGELIL ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ CAESARS PALACE




ίναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τη μέρα που η Celine Dion έχασε το λατρεμένο σύζυγό της René Angelil από καρκίνο.
Την Τετάρτη η τραγουδίστρια επέστρεψε στη σκηνή του θεάτρου «Colosseum» στο Caesars Palace στο Λας Βέγκας για να τιμήσει τον Angelil.
Η Celine φορώντας ένα μαύρο στενό φόρεμα μίλησε τελευταία -μπροστά στα 4.000 άτομα που έδωσαν το παρών- για τον άντρα που την έκανε σταρ της μουσικής, αλλάζοντας τη ζωή της για πάντα.

Διάβασε ακόμη: Η CELINE DION ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ RENE ANGELIL



Φίλοι & συγγενείς θυμήθηκαν όμορφες στιγμές με τον René, με μια μικρή ορχήστρα να παίζει κάποια μουσικά αποσπάσματα σε κάθε αλλαγή ομιλητή.

Δίπλα στην Dion βρίσκονταν τα παιδιά του Rene από προηγούμενους γάμους του, ο Patrick (από τον πρώτο του γάμο), ο Jean Pierre & η Anne Marie (από τον δεύτερο γάμο του),και ο ένας από τους τρεις γιους του με τη Σελίν, ο René-Charles. 


Διάβασε ακόμη: ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ Η CELINE DION ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΣΟΡΟ ΤΟΥ RENE ANGELIL




O Gary Selesner, ο Πρόεδρος του «Caesars Palace», ξεκίνησε λέγοντας:
«Θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμηση μου στη Celine και την οικογένειά της που μας επέτρεψαν να τιμήσουμε και να θυμηθούμε όλοι μαζί τον René».

«Ο René εμπνεύστηκε και αγάπησε αυτόν τον τόσο ξεχωριστό χώρο του Caesar Palace».

Διάβασε ακόμη: RENE ANGELIL: O ΠΡΩΤΟΣ & ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ CELINE DION ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ



«Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω καλωσορίζοντας σας καλοί μου φίλοι. Ο René, η αγάπη της ζωής μου, θα είναι τόσο χαρούμενος γνωρίζοντας ότι είμαστε όλοι μαζί εδώ. Νιώθω την αγάπη του σ' αυτό το δωμάτιο», είπε η Celine.




Η ερμηνεύτρια του «Μy heart will go on» συνέχισε λέγοντας: «Αυτό είναι το σπίτι μου (εννοεί το θέατρο) μακριά από το σπίτι. Την ίδια στιγμή υποτίθεται πως θα έπρεπε να αισθάνομαι πολύ άνετα βρισκόμενη στο ''σπίτι'', δεν είμαι όμως σίγουρη για το πόσο άνετα αισθάνομαι». 




«Ο René κανέναν δεν μισούσε ή είχε μια λανθασμένη άποψη για κάποιον. Είναι ποτέ δυνατόν κάποιος να τους αγαπάει όλους; Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Αλλά ποτέ δεν μου είπε τι δεν του άρεσε ή ποιο πρόσωπο ο ίδιος δεν ήθελε... Ο χρόνος ήταν πολύτιμος για αυτόν. Αγαπούσε τη ζωή τόσο πολύ».



Μέχρι το τέλος η Nτιόν αγωνίστηκε να συγκρατήσει τα δάκρυά της, δεν άντεξε όμως κλείνοντας τον λόγο της δακρυσμένη με τα παρακάτω λόγια:
«Εκ μέρους της οικογένειας μου, σας ευχαριστώ και πάλι για την παρουσία σας εδώ για αυτό το όμορφο αφιέρωμα στην αγάπη μου. Ρενέ, σ'αγαπώ πολύ. Ευχαριστώ. Καληνύχτα.»

Το μνημόσυνο μεταδόθηκε ζωντανά και μέσω ίντερνετ.


Η Celine Dion θα επιστρέψει στην σκηνή του ίδιου θεάτρου για να τραγουδήσει ξανά στις 23 Φεβρουαρίου (την ημέρα των γενεθλίων μου).



Αν θέλεις να παρακολουθήσεις ολόκληρη την επιμνημόσυνη τελετή μπες στην ιστοσελίδα www.reneangelilcelebrationoflife.com που το μετέδωσε και ζωντανά.  
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube